این بشر ِ زمینی

Monday, November 14, 2005

قهرمانان ِ بی نصیب


احمدی نژاد در همایش زعفران کاران در خراسانِ جنوبی اعلام کرد که کشاورزان و کارگران که چرخ های اقتصادی مملکت را به گردش در میآورند قهرمانان ِ این مملکت هستد.

نه این که نباشند وصد البته که هستند، ولی این قهرمانان را چه نصیبیست از این اقتصاد ؟ آیا همین قهرمانان نیستند که جمعیت حدود40% ی زیر ِخط فقر را تشکیل میدهند ؟ آیا با عنوان ِ قهرمانی میشود شکم بچه را سیر کرد؟ میشود هزینه خوراک و پوشاک و درمان ِ آنهار را پرداخت؟ میشود آنها را در این رقابت ِ فشرده وِ نا برابر آها را برای قبول شدن در کنکور آماده کرد؟ اینست عدل ِ اسلامی و برابری امت برای بهره مندی از فرصتهای زندگی ؟
کابینه 70 میلیونی و یک نمونه اش وزیر پیشنهادی در دور دوم برای وزارت نفت را دیدیم ! ایشان که از سرداران ِ مستضعف ِ سپاه پاسداران بوده تنها چیزی را که در راه اسلام و مسلمین از دست نداده همین مبلغ ناچیز ِ 50 میلیلارد تومان ِ سرمایه علنی اش است که هزینه خوردو خوراک ِ روزنه اش را کفاف نمیدهد! رسوایی بدانجا رسید که هم ایشان و هم رئیس جمهور ِ عدالت گستر دیدند که تا رسوایی بیشتر از این نشده خود دم ِشان را روی کولشان بگذارند و بروند به همان خدمت گذاری به اسلام و مسلمین بپردازند .

خدا را صد هزار مرتبه شکر که حد اقل حکومت ِ مستضعقین برای سرداران ِ مستضعف ِ سپاه دست آوردی داشت ، بقیه ستمدیدگان هم که هنوز به اندازه کافی فرصت دارند که عریضه هایشان را بنویسند و به چاه های
منتهی به ناجی ِ غایب بیاندازند تا با تعجیل در ظهورش این بیچارگان هم به نوایی برسند . ( قابل ِ توجه کسانی که هنوز سرشان بی کلاه مانده، اینجانب و بقیه همکاران این روزها سخت مشغول ِ تعمیق چاه ها و تحمیق ِ بندگان ِ سراپا تقصیر هستیم که خدا نکرده یه وقت چاه ها از عریضه لبریز نشوند).

0 پيغام :

Post a Comment

>>خانه